o firmě grafika tisková produkce fotografie reklamní předměty
o firmě grafika tisk fotografie reklamní
předměty
sign making web
mapa webu - kontakt
   

Grafika

zvětšit zvětšit zvětšit zvětšit

Grafické návrhy
Základní jednoduchý návrh na realizovanou tiskovinu (vizitka, leták atd) je zdarma.
Vlastními silami a ve spolupráci s externími grafiky vytváříme náročnější grafické návrhy.
Nedílnou součástí nabídky jsou návrhy a tvorba logotypů.

Sjednocení firemních tiskovin a tvorba základního firemního manuálu
Vytváříme jednoduché grafické manuály se zaměřením na sjednocení grafiky pro firemní tiskoviny s možností implementace do klientova PC. Vhodné pro drobné živnostníky a malé firmy.

Zpracování textu a obrazu
Kompletní zpracování textu a obrazu. Automatická archivace dat.

 

Pár tipů pro dokonalou firemní korespondenci

  1. Používejte papír ve formátu A4. Investujte do kvalitního papíru. Nepoužívejte papíry v gramáži nižší než 90g /m2. Mnohé vypadají neprofesionálně a nekvalitně. Věřte tomu, že zákazník se cítí polichocen, když obdrží váš dopis nebo leták na kvalitním papíru.
  2. Pokud potřebujete potisknout obě strany papíru, ujistěte se, že gramáž a tloušťka papíru brání prosvítání textu a obrazu z jedné strany na druhou. Pokud texty a obrázky prosvítají, použijte papír s vyšší gramáží.
  3. Obálka musí být přiměřeně veliká. Vždy by měla být ze stejného papíru jako do ní vkládaný papír. Nepodceňujte vzhled obálky! Obálka je první část vašeho dopisu čí vaší nabídky, kterou dostává zákazník do ruky.
  4. Použijte shodný materiál na firemní tiskoviny. Zvýšíte tím firemní prezentaci a prestiž. Použitím jednotného materiálu a grafiky pro vizitky, obálky a hlavičkové papíry zvyšujete firemní prestiž.
  5. Ověřte si, že vybraný papír je vhodný pro vaši kancelářskou či domácí tiskárnu. Nezapomeňte na zkušební tisk obálky! U levných tiskáren je potřeba obálku před tiskem otevřít.
  6. Nevěnujte pozornost jen barvě papíru. Neméně důležité jsou i povrch a struktura.
  7. Nebojte se papírů s vodoznakem!
  8. Svěřte grafickou úpravu firemních tiskovin odborníkům. Jen málo věcí ve vaší firmě bude mít tak trvalý charakter jako vhodně zvolená grafika, pěkné logo a kombinace obojího s kvalitním papírem.
  9. Používejte písma a grafiku odrážející image vaší společnosti. I v grafice a písmech platí určitá pravidla a zákonitosti.
  10. Nebojte se používat netradičních druhů papírů, obálek a tiskových technik.