|
Grafika
Grafické návrhy
Základní jednoduchý návrh na realizovanou tiskovinu (vizitka, leták
atd) je zdarma.
Vlastními silami a ve spolupráci s externími grafiky vytváříme náročnější
grafické návrhy.
Nedílnou součástí nabídky jsou návrhy a tvorba logotypů.
Sjednocení firemních
tiskovin a tvorba základního firemního manuálu
Vytváříme jednoduché grafické manuály se zaměřením na sjednocení
grafiky pro firemní tiskoviny s možností implementace do klientova
PC. Vhodné pro drobné živnostníky a malé firmy.
Zpracování textu a
obrazu
Kompletní zpracování textu a obrazu. Automatická archivace dat.
Pár tipů pro dokonalou firemní korespondenci
- Používejte papír ve formátu A4. Investujte do
kvalitního papíru. Nepoužívejte papíry v gramáži nižší než 90g
/m2. Mnohé vypadají neprofesionálně a nekvalitně. Věřte tomu,
že zákazník se cítí polichocen, když obdrží váš dopis nebo leták
na kvalitním papíru.
- Pokud potřebujete potisknout obě strany papíru,
ujistěte se, že gramáž a tloušťka papíru brání prosvítání textu
a obrazu z jedné strany na druhou. Pokud texty a obrázky prosvítají,
použijte papír s vyšší gramáží.
- Obálka musí být přiměřeně veliká. Vždy by měla
být ze stejného papíru jako do ní vkládaný papír. Nepodceňujte
vzhled obálky! Obálka je první část vašeho dopisu čí vaší nabídky,
kterou dostává zákazník do ruky.
- Použijte shodný materiál na firemní tiskoviny.
Zvýšíte tím firemní prezentaci a prestiž. Použitím jednotného
materiálu a grafiky pro vizitky, obálky a hlavičkové papíry zvyšujete
firemní prestiž.
- Ověřte si, že vybraný papír je vhodný pro vaši
kancelářskou či domácí tiskárnu. Nezapomeňte na zkušební tisk
obálky! U levných tiskáren je potřeba obálku před tiskem otevřít.
- Nevěnujte pozornost jen barvě papíru. Neméně
důležité jsou i povrch a struktura.
- Nebojte se papírů s vodoznakem!
- Svěřte grafickou úpravu firemních tiskovin odborníkům.
Jen málo věcí ve vaší firmě bude mít tak trvalý charakter jako
vhodně zvolená grafika, pěkné logo a kombinace obojího s kvalitním
papírem.
- Používejte písma a grafiku odrážející image
vaší společnosti. I v grafice a písmech platí určitá pravidla
a zákonitosti.
- Nebojte se používat netradičních druhů papírů,
obálek a tiskových technik.
|